Sunday 16 March 2014

maafkan aku kepada semua blogger yang follow aku punya blog,, 
aku tak pernah promosi blog dan ikut mane2 contest...
sekarang ni saya nak fokus kepada keadilan malaysia,,,
aku cumalah rakyat biasa yang sudah tidak tahan dengan sistem kerajaan di malaysia,,
aku pasti ramai juga dikalangan penjawat kerajaan yang menyokong pembangkang.,
harap begitulah...
seperti entry sebelum ni...
aku nak tukar blog ni kepada blog politik dan perbincangan isu semasa,,
 kepada sesiapa yang mahu menunjuk ajar,,, 
dipersilakan dengan segala hormatnya..
 selepas ni aku akan cuma menukar wajah blog aku kepada yang lebih positif dan matang
walau bagaimana pon entry lame tetap ade sebagai sejarah,,
aku harap bro bro semua dapat membantu usaha menaikkan taraf blog...

sekian,,, assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment